BMW F20 forum - BMW F21 forum
Bimmerfest '18 - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: BMW Algemeen (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Topic: Bimmerfest '18 (/showthread.php?tid=126)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


Bimmerfest '18 - BMW F20 - 04-13-2018

Natuurlijk! [emoji846] ik zet je op de lijst [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk


RE: Bimmerfest '18 - Patrick - 04-13-2018

Gezellig Antoni thumbup

Wat vind jij van het bovenstaande paddock verhaal? bmwf2x als "club" aanmelden, de algemene 1-united paddock of gewoon het reguliere parkeerterrein?


RE: Bimmerfest '18 - Antoni - 04-13-2018

Ik vind het wel een leuk idee om ons als club te laten zien  thumbup 

Wat moet ik verder zelf doen in dat geval, alleen een toegangskaart kopen?


Bimmerfest '18 - F20 Rob - 04-14-2018

Zet mij maar op de lijst. Ik ben wel voorstander om als club heen te gaan.
Ik hoor graag hoe dit verder gaat met toegangskaarten e.d.? Als ik deze zelf moet aanschaffen hoor ik dat graag, dan doe ik dat zsm.

Groet Rob


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Bimmerfest '18 - F20 Rob - 04-14-2018

Hallo,

Bij mij kwam het idee om evt stickers te laten maken met onze forumnaam “bmwf2x.nl” voor op de achterste zijruiten bijvoorbeeld.
Een beetje reclame maken voor ons toffe 1 serie forum.
Wat vinden jullie van dit idee? Zijn er mensen die hier evt belang bij hebben?
Leuk voor als we daar (herkenbaar) als groep staan.

Voorbeeld:
[Afbeelding: 58e5926a8073292ae701d33bb0e6b123.jpg]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


RE: Bimmerfest '18 - BMW325 - 04-16-2018

Goed idee F20 Rob ,om inderdaad als club zichtbaar te zijn. Nu nog de keuze maken voor of "club"paddock of voor "1 united"paddock. Wie wil dit verder invulling geven?


RE: Bimmerfest '18 - Patrick - 04-16-2018

Ik heb inmiddels van Rob, Antoni, Frank en Willem bevestiging dat deze het leuk vinden om ons als club aan te melden "bmwf2x" en op de paddock te staan. Niels heeft aangegeven dat hij wel graag met ons gezamenlijk naar Bimmerfest rijdt, maar dat hij als demo auto op de stand van guerrilla exhaust gaat staan.

Dan wachten we nog even op bevestiging van Jarno en Quinton, dan kan ik ons aanmelden met een voorlopige aantal BMW's.

@Rob, ik ben persoonlijk niet zo van stikkers op mijn auto, maar voor Bimmerfest wil er best een op plakken. Misschien is het forum logo ook een leuk idee? Uiteraard is iedereen vrij in deze, en kan deze gewoon na het evenement verwijderd worden. Wink

[Afbeelding: logo.png]

Misschien heeft forum admin een .psd formaat van het logo?


RE: Bimmerfest '18 - BMW F20 - 04-16-2018

Jullie kunnen ook witte platen laten drukken voor 7,- euro p.s. Wink


Bimmerfest '18 - F20 Rob - 04-16-2018

@BMW325

De 1-united is misschien wel leuk, aangezien de 1 serie dit jaar extra in het zonnetje word gezet.
Voor mijn auto hoef ik het niet te doen, want die is verder relatief standaard. En daarbij komt, dat dit voor mij de 1ste keer word dat ik daar kom [emoji41] dus ik heb geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.


@partick,

Goed bezig en fijn dat je initiatief neemt voor de organisatie [emoji106]

Wat betreft de stickers, daar is een ieder natuurlijk vrij in. Het was louter een idee.
Vandaar ook mijn voorstel om deze op het raam te plakken, waardoor ze makkelijk en zonder schade weer verwijderd kunnen worden als men dat prefereert.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Bimmerfest '18 - F20 Rob - 04-16-2018

(04-16-2018, 09:03 PM)BMW F20 schreef: Jullie kunnen ook witte platen laten drukken voor 7,- euro p.s. Wink


Dat is ook een optie natuurlijk [emoji106]
En niet duur trouwens!
Nog meer mensen leuke ideeën/ voorstellen? [emoji16]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk