BMW F20 forum - BMW F21 forum
Bimmerfest '18 - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: BMW Algemeen (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Topic: Bimmerfest '18 (/showthread.php?tid=126)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7


RE: Bimmerfest '18 - Patrick - 04-16-2018

Ook van Quinton bevestiging ontvangen dat hij met een bmwf2x club aanmelding op de paddock wil! Nu alleen Jarno nog Wink

Vandaag nog een mail ontvangen van de organisatie:
Citaat:Bij een club aanmelding, dienen er minimaal 8 BMW’s aangemeld te worden. Daarnaast is het aanstellen van een contactpersoon voor zowel de club als ons (organisatie) gemakkelijk, zo hebben we één aanspreekpunt voor alle vragen.
Verder krijgen jullie een club paddockkaart (met eigen clubcode en clubnaam) en worden jullie als club vermeld op de plattegrond.
Klinkt allemaal prima! Alleen wordt acht BMW's nog spannend! De teller staat nu 7..

Ik heb nog wat vragen gesteld over de tijden, daar nog geen antwoord op gekregen.


Bimmerfest '18 - JarnovedderF2x - 04-16-2018

Ik wil ook graag mee!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Bimmerfest '18 - JarnovedderF2x - 04-16-2018

(04-13-2018, 04:01 PM)Patrick schreef: Ik heb onderstaande reactie terug gehad van de organisatie:

Citaat:Goedemiddag Patrick,

Bedankt voor je aanmelding voor The 1 united.
Wellicht is het gemakkelijker, als jullie als club komen, om er een clubaanmelding van te maken. Met hoeveel BMW’s denken jullie te komen?
Ik kan er dan voor zorgen dat wij de club op het 1 Serie thema plaatsen. Voor ons zou dit makkelijker zijn, en dan is de kans vele malen groter dat jullie met zijn allen bij elkaar komen te staan.

Ik hoor graag van je of dit ook jullie voorkeur heeft.

Met vriendelijke groet,
Alyssa Terlingen

Wat vinden jullie hiervan? We kunnen allemaal individueel een plek aanvragen op de 1-united of aanmelden als club. Maar ik ben benieuwd wat daar verder bij komt kijken. Daar heb ik nog geen antwoord op.


Ik vind het een leuk idee Patrick [emoji1360][emoji1360]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Bimmerfest '18 - Patrick - 04-17-2018

Mooi! Dan heeft iedereen bevestigd, maar missen we nog één F2x om een paddock aan te kunnen vragen.. minimum van 8!

Moet lukken toch?!


RE: Bimmerfest '18 - Antoni - 04-17-2018

Ik heb een sponsor gevonden die ons kan voorzien van t-shirts/polo’s, als jullie dat leuk vinden.
Als tegenprestatie verwacht hij dat wij wat merchandise uitdelen, kladblokken, pennen etc.

Past dat in het beleid?

Het is overigens een bandenbedrijf.


Bimmerfest '18 - Patrick - 04-19-2018

@Antoni, dat past niet in het beleid van Bimmerfest. Er mag alleen reclame "flyeren" gemaakt worden door aangemelde bedrijven. Ik voel er persoonlijk ook niet veel voor om spullen uit te delen [emoji6] maar goed meegedacht! Misschien dat er nog andere meningen zijn?

Ik heb vandaag bericht gehad van de organisatie. Als we als club aanmelden, verwachten ze ons voor 10.00 uur op de paddock. Als we later arriveren is de kans aanwezig dat de plaatsen zijn vergeven. Het uitrijden kan de gehele dag. Eenmaal van het terrein, kan je niet meer terug.

Dat is wat mij betreft prima! Ik heb inmiddels ook bevestiging van Marco (140i) dat hij ook aansluit! Dus het minimum van acht BMW's hebben we ook![emoji41]

Ik ga bmwf2x zsm aanmelden, en houd jullie op de hoogte.


Bimmerfest '18 - F20 Rob - 04-20-2018

@Antoni
Tof dat je dit hebt kunnen regelen [emoji106]
Ondanks dat het niet binnen het beleid past.

@Patrick
Dat zijn idd prima tijden en voorwaarden. Zo kun je altijd weg wanneer je wilt.

@marco 140i top dat je mee gaat en zo de aanmelding door laat gaan [emoji41][VICTORY HAND]️


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


RE: Bimmerfest '18 - Antoni - 04-20-2018

Jammer dat het niet mag, het uitdelen van merchandise was overigens met een knipoog.
Ze wilden een doosje kladbokjes en wat andere prullaria meegeven om ergens neer te zetten.
Het was zeker niet de bedoeling om ons als promotieteam rond te laten lopen.

Team plaats en tijden zijn top!


RE: Bimmerfest '18 - Patrick - 04-29-2018

De club aanmelding is inmiddels rond. Heb vandaag een e-mail bevestiging gehad van de organisatie Wink

We staan nu op een club paddock "bmwf2x.nl" bij het 1-United thema. Met vooralsnog 8 aanmeldingen, waarschijnlijk gaat Jaap073 (M135i) ook aansluiten.


Bimmerfest '18 - F20 Rob - 04-29-2018

Nice [emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk