BMW F20 forum - BMW F21 forum
Arjan -> M135i - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: Arjan -> M135i (/showthread.php?tid=184)

Pagina's: 1 2


Arjan -> M135i - ArjandeV - 03-15-2018

Hey,

Kreeg het verzoek van Johan Bimmer op facebook om me ook maar even hier aan te melden. Een BMW liefhebber hier, 31 jaar, doe iets met software.. Heb nu mijn derde 1-serie. Eerst twee E87's gehad, een zwarte 118d crisis editie uit 2008, die heb ik van 0 naar 180.000km gereden. Later kortstondig nog een 120d uit 2006, maar die heb ik slechts 6-7 maanden gereden. Daarna een tijdje auto's gehad die me simpelweg van a naar b brachten (Mazda 323 (goedkoopste auto ever!), Mazda 3 (duurste auto ever Tongue) en een Skoda Rapid) nu toch die laatste private lease afgekocht en een M135i weten te scoren :-) Ik had zelf liever een iets vollere gewild, maar deze, met 2 jaar premium selectie garantie en een goede deal trokken me over de streep.

Een paar foto's:
[Afbeelding: k40JcBQ.jpg] [Afbeelding: UEICzxN.jpg] [Afbeelding: Qchie3M.jpg] [Afbeelding: dDPAzZy.jpg]


RE: Arjan -> M135i - BMW F20 - 03-15-2018

Welkom Arjan! Mooie M135i! thumbup

Ik mis alleen wat foto's van het interieur Wink Wat voor opties mis je precies, en had je liever wel gehad? Misschien is het achteraf nog te realiseren Smile


Arjan -> M135i - Quinton995 - 03-15-2018

Mooie wagen! Ben ook wel benieuwd naar het interieur.


Sent from my SM-G935F using Tapatalk


RE: Arjan -> M135i - ArjandeV - 03-15-2018

Nou vooruit:

[Afbeelding: MXMfv12.jpg]
[Afbeelding: Mqnn31l.jpg]

Wat ik mis:
- Voor PDC Big Grin toch wennen hoeveel ruimte er nog is
- Camera
- Sper Tongue
- M Uitlaat
- NBT Smile
- Nieuw stuur
- EWG motor ipv PWG..

Meeste dingen zijn wel op te lossen hoor, die laatste is het kostbaarst.. maar goed 2 jaar garantie is ook wel relaxed :-)


RE: Arjan -> M135i - M140i - 03-15-2018

Knappe M135i, een M-stuurtje zou idd wel top zijn !


RE: Arjan -> M135i - Patrick - 03-15-2018

Welkom! Mooie F20!


RE: Arjan -> M135i - BMW F20 - 03-15-2018

Het interieur valt niet tegen!  thumbup wink ziet er prima uit hoor.

Wat mis je precies van de NBT? Je zou ook een Android scherm kunnen overwegen, je behoud dat je originele menu + android gedeelte met o.a. streaming, video, internet, etc.. Die schermen zien er goed uit. Of wil je alles OEM houden?

Ik zag laatste een filmpje voorbij komen van een M135i met M Performance uitlaat, dat klonk heel goed! Zal eens kijken of ik deze nog kan vinden.


RE: Arjan -> M135i - ArjandeV - 03-16-2018

(03-15-2018, 11:52 PM)BMW F20 schreef: Het interieur valt niet tegen!  thumbup wink ziet er prima uit hoor.

Wat mis je precies van de NBT? Je zou ook een Android scherm kunnen overwegen, je behoud dat je originele menu + android gedeelte met o.a. streaming, video, internet, etc.. Die schermen zien er goed uit. Of wil je alles OEM houden?

Ik zag laatste een filmpje voorbij komen van een M135i met M Performance uitlaat, dat klonk heel goed! Zal eens kijken of ik deze nog kan vinden.

Ja liever alles OEM ja.. Heb een NBT gezien uit Litouwen (vast uit een auto gejat..) voor 700 GBP.. die inbouwen en dan coderen moet vast te doen zijn, in NL gaat het al gauw richting de 1600,- incl alles, dat vind ik weer een beetje prijzig.. Kortom, we moeten nog maar kijken.. is ook de minst belangrijke van de upgrades die ik wil.. Eerst maar even nieuwe bandjes, audio en stuur.. misschien nog een setje eibach veren.. dan een sper en dan zien we wel weer verder Tongue


Arjan -> M135i - F20 Rob - 03-17-2018

Nette wagen man [emoji106] Succes met de upgrades.


RE: Arjan -> M135i - Hans13 - 03-30-2018

Prachtige auto en vooral de 6 cilinder motor.
Zijn dat de originele velgen en wat voor styling is dat?
Ik heb ze namelijk gebruikt aangeschaft en weet niet meer welke styling dat is?