BMW F20 forum - BMW F21 forum
Midnight Blue Metallic 118i - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: Midnight Blue Metallic 118i (/showthread.php?tid=262)

Pagina's: 1 2 3 4 5 6


Midnight Blue Metallic 118i - LukeF20 - 11-15-2018

Ook ik stel me even voor!
Luke, 26 jaar, en sinds afgelopen zaterdag de eigenaar van een Midnight Blue Metallic 118i F20. Sport uitvoering, met leer!

Erg blij mee.
Gelijk bij Patrick geweest voor wat codeerwerk!
Ben er tot nu toe erg blij mee!


Midnight Blue Metallic 118i - Wid0w - 11-15-2018

Welkom! Volgens mij heb ik je auto voorbij zien komen op Patrick zijn Facebook codeer pagina, gave auto [emoji1303]

Veel rij plezier, wat heb je hiervoor gereden?

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk


RE: Midnight Blue Metallic 118i - LukeF20 - 11-16-2018

(11-15-2018, 11:58 PM)Wid0w schreef: Welkom! Volgens mij heb ik je auto voorbij zien komen op Patrick zijn Facebook codeer pagina, gave auto [emoji1303]

Veel rij plezier, wat heb je hiervoor gereden?

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk

Ik heb nog even een foto toe kunnen voegen! Op Patrick z'n pagina is denk ik die Estoril blauwe... Dat is absoluut een hele toffe, maar (helaas) niet van mij. De mijne is wat ingetogener!

Altijd al geroepen dat ik BMW wilde rijden, nu eindelijk van gekomen!
Hiervoor heb ik een Golf 4 gereden. Daarvoor een Opel Ascona B (daardoor met het RWD virus besmet...)


Midnight Blue Metallic 118i - Wid0w - 11-16-2018

Je bimmer is net zo gaaf! Ga je veel rijplezier van krijgen haha.

Mooie vooruitgang ook! Ik heb hiervoor meerdere vag auto's gereden, maar dit rijdt toch echt een heel stuk beter. Wel jammer dat dit de laatste einzer zal zijn met rwd..

Heb je trouwens verder nog plannen met de auto?

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk


RE: Midnight Blue Metallic 118i - LukeF20 - 11-16-2018

(11-16-2018, 09:24 AM)Wid0w schreef: Je bimmer is net zo gaaf! Ga je veel rijplezier van krijgen haha.

Mooie vooruitgang ook! Ik heb hiervoor meerdere vag auto's gereden, maar dit rijdt toch echt een heel stuk beter. Wel jammer dat dit de laatste einzer zal zijn met rwd..

Heb je trouwens verder nog plannen met de auto?

Verstuurd vanaf mijn F5321 met Tapatalk
Ja een Golfje rijdt ook prima, maar dit is totaal anders natuurlijk! Weinig concrete plannen nog... Heb wel de LED mistlampen besteld, dus zal binnenkort nog wel even langs Patrick gaan om de cornering lights te coderen denk ik, haha.

Daarnaast ben ik nog op zoek naar een setje winterwielen! Ik overweeg nog om een andere grill erin te zetten, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Ach, en wie weet als we een paar weken verder zijn wat ik nog eraan wil doen  Big Grin


RE: Midnight Blue Metallic 118i - Dutch_F20 - 12-19-2018

Misschien een beetje laat, maar alsnog een warm welkom! Ik ben de eigenaar van de hierboven besproken Estoril blauwe F20 Big Grin

Mocht je nog een grill zoeken dan kan ik je zeker de zwarte (glimmende) dubbel spijls aanbevelen! Heb ik er sinds kort ook zitten. In mijn voorstel topic heb ik ook zojuist een foto ervan geplaatst.

Led mistlampen staan ook nog op mijn to-do list Smile Heb je ze er inmiddels al inzitten? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar hoe ze staan! (we love foto's <3 )


Veel veilige kilometers gewenst!

Groet Wouter


RE: Midnight Blue Metallic 118i - LukeF20 - 12-26-2018

Wouter, ik maak morgen wel ff een foto! Heb de mistlampen er in zitten en laat ze morgen door Patrick coderen. Grill ben ik nog steeds niet helemaal over uit... Bij Estoril Blauw is het een no-brainer maar bij mijn kleur weet ik dus nog niet of het staat, haha.


RE: Midnight Blue Metallic 118i - LukeF20 - 12-27-2018

(12-19-2018, 08:16 AM)Dutch_F20 schreef: Misschien een beetje laat, maar alsnog een warm welkom! Ik ben de eigenaar van de hierboven besproken Estoril blauwe F20 Big Grin

Mocht je nog een grill zoeken dan kan ik je zeker de zwarte (glimmende) dubbel spijls aanbevelen! Heb ik er sinds kort ook zitten. In mijn voorstel topic heb ik ook zojuist een foto ervan geplaatst.

Led mistlampen staan ook nog op mijn to-do list Smile Heb je ze er inmiddels al inzitten? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar hoe ze staan! (we love foto's <3 )


Veel veilige kilometers gewenst!

Groet Wouter

Wouter, bij deze. Heb nog geen foto hoe het overdag staat...
Coderen ging niet helemaal soepel, maar is uiteindelijk door Patrick gelukt!





Midnight Blue Metallic 118i - LukeF20 - 12-28-2018

En bij deze, foto's overdag Smile[Afbeelding: f09fcf194f7043af8b889682019cbb8e.jpg][Afbeelding: f77f4cda6af16a0a15bbe89af25ba89b.jpg]

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


RE: Midnight Blue Metallic 118i - Dutch_F20 - 01-17-2019

Wauw staat hem zeer goed! zeker een verbetering. Waar heb je deze besteld?
En al uit over welke grill je erin zet? Smile