BMW F20 forum - BMW F21 forum
Road Map Europe MOVE 2019 - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW iDrive en navigatie ( F20 / F21 ) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+--- Topic: Road Map Europe MOVE 2019 (/showthread.php?tid=319)

Pagina's: 1 2 3


RE: Road Map Europe MOVE 2019 - AldinoM140 - 08-30-2019

(08-30-2019, 07:32 PM)Patrick schreef: Ik heb nooit problemen gehad met het merk USB stick. Zorg dat het FAT32 (Windows) is geformatteerd. Mac kan problemen veroorzaken door verborgen bestanden die standaard worden geplaatst.

Als je een USB in je dashboardkastje hebt, gebruik je die. Deze is specifiek voor updates, de center USB is ingericht op media gebruik.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Mij was verteld dat je een 2.0 usb moest hebben van de merk sandisk, echter heb ik geen usb aansluiting in mijn dashboard kastje, gaat de usb aansluiting van het dashboardkastje normaal gesproken naar de hoofdunit achter de climate control?


Road Map Europe MOVE 2019 - Patrick - 08-30-2019

Sandisk is altijd goed. Als je geen USB in je dashboard hebt, dan werkt de center USB ook, is alleen een wat trager. Wel goed kijken, in je dashboard zie je niet direct zitten. Kan links/rechts bovenin zitten, maar ook tegen de zijwand. Of zelfs boven het scharnier..

De USB in je dashboard gaat inderdaad direct naar de headunit.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Road Map Europe MOVE 2019 - h3b - 08-31-2019

Vandaag de update uitgevoerd en vrij direct gaf die aan dat ik er een USB drive in moest doen waar de navigatie op staat. Vreemd, want de Move 2019 staat op de USB drive. De rode led van de USB drive knippert alsof er data gelezen wordt. Uiteindelijk na ruim 1,5 uur kreeg ik de melding dat de navigatie update gereed was. Herstart van de navigatie en ja hoor update voltooid en versie laat nu netjes 2019 zien.
Bij de update naar 2018-1 kreeg ik nog netjes een statusbalk te ,zien, waarom nu niet is mij een raadsel.
Hoe dan ook het werkt, moest alleen wat geduld hebben.


Road Map Europe MOVE 2019 - Patrick - 08-31-2019

Statusbalk 0-100% hoor je normaal wel te zien. Ook bij de 2019 update [emoji6] Wanneer je die melding krijg, USB stick verwijderen en opnieuw plaatsen. Dan pakt hij hem weer op. Maar het is zo ook gelukt! [emoji108]

MOVE kan er inderdaad erg lang over doen, 1,5 uur ook al eens meegemaakt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Road Map Europe MOVE 2019 - h3b - 09-01-2019

Waren onderweg naar vrienden in Arnhem toen ik de update gestart had en later op de avond toen we terugreden en we bijna thuis waren zei die dat die voltooid was. Was best wel verrast aangezien ik continue in het scherm de melding zag om de USB stick te verwijderen en opnieuw te plaatsen. Maar ja...de led knipperde vrolijk door dus ergens toch wel vertrouwen dat die iets deed  Wink. Update destijds naar 2018-1 duurde ongeveer ook 1,5 uur dus ergens op de terugweg zou die klaar moeten zijn. Maar een statusbalkje zou toch wel handig zijn, geeft wat meer gevoel zeg maar.


RE: Road Map Europe MOVE 2019 - AldinoM140 - 09-01-2019

Bij mij pakt hij hem dus echt niet, ik heb me usb stick geformatteerd naar fat32 meerdere malen en toen de software uitgepakt, hebben jullie de software uitgepakt in een nieuwe mapje genaamd: pkgdb en een config.nfm erbij geplakt of alleen de bestanden uitgepakt op de usb en meer niet?

Misschien ligt het ook wel aan de bestanden die ik gedownload had via torrent, heeft een van jullie een goeie link waar ik hem kan downloaden (werkend)


Road Map Europe MOVE 2019 - Patrick - 09-01-2019

Je moet zelf geen mappen aanmaken. De bestanden uitpakken in de root van je USB.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Road Map Europe MOVE 2019 - AldinoM140 - 09-01-2019

(09-01-2019, 10:21 PM)Patrick schreef: Je moet zelf geen mappen aanmaken. De bestanden uitpakken in de root van je USB.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Dat is mijn fout geweest! Heb het nu geregeld en hij doet het! Bedankt voor jullie hulp


Road Map Europe MOVE 2019 - Patrick - 09-01-2019

Fijn[emoji106]

Een voorstel topic, met foto's van je F20 doen het altijd goed! [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Road Map Europe MOVE 2019 - eskimo - 04-03-2022

hai kwam op dit topic omdat mijn update dus helemaal is mislukt.
had via AUTONAVINL een usb met Move 2021 besteld en geprobeerd te updaten.
maar helaas bleef de update maar hangen bij 1.8%.
nu doet de navi helemaal niets meer en zegt: usb stick plaatsen en doorgaan met bijwerken etc...
helaas is de oplossing door AUTONAVI tot nu toe 0.
heeft er iemand een oplossing misschien.
is de harde schijf in de war? rest van de auto doet het prima Smile
groet,