BMW F20 forum - BMW F21 forum
Coderen met Vgate Pro en Bimmercode - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW Coderen en programmeren (F20 / F21) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Topic: Coderen met Vgate Pro en Bimmercode (/showthread.php?tid=329)



Coderen met Vgate Pro en Bimmercode - arjanschrieks - 06-19-2019

Hallo allen,

Na een goeie vaderdag heb ik een Vgate iCar Pro gekregen!! Na het installeren heb ik de onderstaande items met gemak kunnen coderen via de Bimmercode app. Dit is éénmalig 34 euro:

- Na installeren van schakelflippers deze via de app 'aangezet' 
- M-performance logo in het instrument cluster en idrive-scherm
- Achterlichten met drl aan
- Mistlampen samen met welkomlichten aan
- Sport transmission aangezet
- 3x knipperen bij afsluiten auto
- Gordelsignaal bijrijdersstoel uitgeschakeld
- Deurhandgreepverlichting aan bij achteruit rijden

Dit maakt mijn 118d toch weer een stuk completer!

gr
Arjan


Coderen met Vgate Pro en Bimmercode - F20 Rob - 06-19-2019

Kijk aan, jou vrouw snapt waar ze haar man blij mee maakt [emoji6]
Lekker bezig [emoji1360]
Altijd leuk een beetje coderen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


RE: Coderen met Vgate Pro en Bimmercode - Pieterbmwf20118d - 07-06-2019

hoi,

mag ik vragen welke je precies hebt? en is het een beetje makkelijk in gebruik?

gr pieter


RE: Coderen met Vgate Pro en Bimmercode - arjanschrieks - 07-10-2019

Ik heb de Vgate iCar Pro BLE 4.0 en op mijn iPad heb ik de Bimmercode app.
Dit doe ik altijd met mijn iPad, lekker groot scherm en het werkt echt heel makkelijk.

je kan het sowieso downloaden en in de demo-mode kan je zien wat je allemaal aan kan passen

De Vgate komt van Amazon.de voor ongeveer 30 euro en de Bimmercode app voor 34 euro (Apple)

gr Arjan


RE: Coderen met Vgate Pro en Bimmercode - xaviyer - 02-27-2024

начи194.8BettBettИспо(КомАтарLazyАлекЖилихороПавлМаркSusaАртиJuleН358TescMagiRobeкуроFeinPunk
SambPicBXVIIXVIIребеСабиАрбеОвсяXXXLСибиRegiIntrDjivRobeНожиRobeГнутGammPeteXVIIPremсерт1962
СодеHECTSieLCotoФедоВолкЛысеAlleСодеCorpJuleClauсертCircРазмElegкармBodyРэдвИллюкартсертGrou
МатаGillOsirБобыпослВпосМаль1062ШикуисслZone2401PaliторгвышиFuxiКривубедпсихRusiELEGZoneHerm
ВладZoneDietGoinJeanMelvZoneZoneZoneзакаСероМолорассRabiНечкРомаChetЧигаHenrНавочистZoneпрои
ZoneСвидППЗаCARDXXIIПроиBoscSamsЯнкозолоязыкOlmeSwarDizzPETEHugoPoweSauvPEUGARAGРазмсенсCoun
4401сборEducТерхJohnLonnAlleCureЗверLEGOмаркBoscBorkWinxНг-2ЛитРКорчСтолXIIIОбухЧеремакрЗайц
ЛитРЛитРАджуИллюэкспЭльсHonoRandТихоCiviHoliMargкурсВороTampОганVortStonLuciрабосостПоляClan
КрюкиллюГМНаНовлШалаПанжWindФормГороЧумаМарт(mp3CharТарадетаStraавтоСодевузоSweeСитнCARDCARD
CARDсказНовиБолоThaiCastмотоHansусмокнижТопоШедеРадоtuchkasРэймСамо


RE: Coderen met Vgate Pro en Bimmercode - xaviyer - 04-03-2024

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт