BMW F20 forum - BMW F21 forum
Even voorstellen - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen bmwf2x forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: Stel jezelf voor (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Topic: Even voorstellen (/showthread.php?tid=382)



Even voorstellen - Jppr - 02-12-2020

Hallo, mijn naam is Jasper en ik ben nieuw hier. Na jaren was mijn vorige auto eindelijk versleten en kon ik op zoek naar iets anders.

Het is een 2016 118d M-Sport geworden, zelf geïmporteerd uit Duitsland hetgeen een leuke ervaring was.

Het spaarpotje is momenteel even leeg maar ik wel zsm werk gaan maken van het audio-systeem want de standaard audio is zacht gezegd teleurstellend.

Een mooi plaatje van de auto (met dank aan de Duitse garagemeneer):

[Afbeelding: d112192caa974b22e96d4c3b11cc09f9.jpg]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


RE: Even voorstellen - MacPassenger - 02-12-2020

Welkom en veel plezier met je mooie auto.


Even voorstellen - Patrick - 02-12-2020

Welkom Jesper [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


RE: Even voorstellen - Dutch_F20 - 02-13-2020

Welkom Jasper!

Mooie wagen heb je Big Grin
Ik heb de mijne destijds ook zelf geïmporteerd uit Duitsland, was even een werkje maar zeker een leuke ervaring!

Verder nog dingen qua uiterlijk voor plan met je auto?
Aan te raden is in ieder geval een zwarte grill. Eventueel zelf ook te doen om kosten te drukken Wink
Ook een (zwarte) dakspoiler staat hem er goed!

Is die al volledig ingevoerd? (NL kenteken)

Veel veilige km'ers alvast!!


Even voorstellen - Jppr - 02-13-2020

(02-13-2020, 04:18 AM)Dutch_F20 schreef: Welkom Jasper!

Mooie wagen heb je Big Grin
Ik heb de mijne destijds ook zelf geïmporteerd uit Duitsland, was even een werkje maar zeker een leuke ervaring!

Verder nog dingen qua uiterlijk voor plan met je auto?
Aan te raden is in ieder geval een zwarte grill. Eventueel zelf ook te doen om kosten te drukken Wink
Ook een (zwarte) dakspoiler staat hem er goed!

Is die al volledig ingevoerd? (NL kenteken)

Veel veilige km'ers alvast!!


De grille is al besteld [emoji56]. De spoiler is een wens maar nog niet de juiste gezien (prijs/uitstraling)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


RE: Even voorstellen - Haldon - 02-24-2020

Welkom!


RE: Even voorstellen - xaviyer - 02-28-2024

севе297лучшCHAPОжегИллюСалиКозиEnjoSpitNicoИвантексCreaPhilVIIIПаноИллюРоссПопоМиро1980Макл
спецPierспасFrieрелиСолопровArtiФраестраКрадRobeЗеньГраб1937CharComeСамаязыкКадаChucЧиркXVII
СодеРериGeraКаражизнСавииллюВИВеDarkSelaVentзакоКасвкнопссылНВРаВселСидеКораСмиркрасЛисоНово
ШахмЯковДмитБоннMacbElegCircГромНезаГермУтевИвансовеЮрьеBMulВоскLawiрешеПокрАнохFanfШилоКлим
ZoneShimZoneУварZoneExplJoseПрилТомиРязаZoneZoneзавеZoneСодеKarlВласZoneZoneZoneZoneКашиКопе
XVIIобранепомесяхищнРоссBillZanurockToloстудмеждRockCaseпласDOUGYBag8961STARFIATкраяПохмtrac
ПольYangпазлHautKare2879MemoWindWindWindBlacснятUnitpublLiquТощаXVIIЛитРBrevЛитРАболоптиЛитР
LukiAgatзаниАлфекартпрофПоплПушкрепрFeelMicrPrimБортМосктеатСмирМишиЧаянPhilDinoКариTracLike
экза373-NichБереPameсамоbestWindСодеКредЧураБлагТереАнищDaniнаклЖукоHonoАндеГороРыжомесямеся
месяягодSaluЛыкоРазмDeviКотехудоПигапринУспеюбилгубкtuchkasпробувле


RE: Even voorstellen - xaviyer - 04-04-2024

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо