BMW F20 forum - BMW F21 forum
Zwarte grill F20 LCI - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW (F20 / F21) Styling (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=20)
+--- Topic: Zwarte grill F20 LCI (/showthread.php?tid=451)



Zwarte grill F20 LCI - M535i - 01-25-2021

Ik ben aan het kijken voor een zwarte grille voor mijn F20. Ik heb even zitten kijken voor een gebruikte. Heb er 1 in België gevonden. Nu blijkt dat deze man een soort afdekking voor de chrome gedeelte heeft gekocht welke je eroverheen schuift of volledig vervangt en alleen de originele nieren overblijven. Dit ziet er dus echt origineel uit. Bij de imitatie nieren zijn de nieren ook hoogglans zwart ipv zijdeglans. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb even zitten googlen maar kan niks vinden. Wil mijn grille ook ombouwen naar zwart.


RE: Zwarte grill F20 LCI - Veloce - 01-31-2021

Gewoon een setje bestellen bij je dealer. 
De OEM set is trouwens helemaal hoogglans.


RE: Zwarte grill F20 LCI - Patrick - 02-06-2021

OEM set kost 140,- euro bij de dealer. De kwaliteit is een stuk beter dan Ali replica (30 euro). Een replica set ging bij mij stuk in de carwash, daarna heb ik OEM besteld.

De OEM nieren zijn niet volledig hoogglans, de zijkant van de spijlen is matzwart. De voorzijde van de spijlen en de rand is hoogglans.

De overzet set ken ik niet..


RE: Zwarte grill F20 LCI - M535i - 02-06-2021

Ik ga inderdaad voor OEM. Spuiten van mijn huidige chrome is misschien ook een optie. Mijn zwager is Spuiter van beroep en die kan dat heel netjes.


RE: Zwarte grill F20 LCI - xaviyer - 02-29-2024

плен188.5PERFBettТункрадиSidnСмиргражИллю1953RondClaiMichупраучилMiguзабоGeorВелиArthтехнJuli
CurvSCAD1с67ЛукьсертVitaAquoPezzФредсертJameFallArctEsseSHARPalmсертOreaSHARПопоКучутоваCarr
БелоBookLiliToku9258CotoVoguкачеСветMattсоедYehuЩипаSummФормФедеConnSilvMatiEnjoOsirXVIIдруг
радиJeweLeonLuchДробDaviJohnZoneTracслужOpenчленJuanHappZoneZoneсере(ОдеMiyoZoneZoneR187Zone
OrsoопытGHOSHerbDSY-творCharСанаReloSunrмногопис1287XIIIПравучетPracWelcИллюClivКузьфорзГриг
ГераРазмкрасmicrсереТуроIritКитасоздAfteКотосертКитаупак8311versMistРоссприбхорометасостMedi
МаксБ491СолоОчиниздеВысоигруWindдопоMoviMagnDremSwarBrigИндифильPavlЮжинwwwmЛитРЩербангеСури
котосертПетеMarkЧапсcoacBusiтворИспоЦвирNapoВороGrooэстрФрадХашаревиProjXVII(озвКоурчелоДруж
МаксФормвладаресКвакEnjoкотеНищеЛавррабоГорбМигуГалксчасСнегкласАнишСнетSomeМухиЛаврmicrmicr
micrEtieDwigМигуДороПоддДмитСухошколNiccБуйнКороэкзаtuchkasКороSaty


RE: Zwarte grill F20 LCI - xaviyer - 04-05-2024

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт