BMW F20 forum - BMW F21 forum
ATM Chiptune - Afdrukversie

+- BMW F20 forum - BMW F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum)
+-- Forum: BMW 1-serie - F20 / F21 forum (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Forum: BMW Performance, tuning (F20 / F21) (http://www.bmwf2x.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Topic: ATM Chiptune (/showthread.php?tid=484)



ATM Chiptune - Kjel de Wit - 06-25-2021

Goedemorgen allen,

Mijn BMW 116i met 109 pk die is enkele dagen geleden uit de garantie gelopen.
Nu sta ik open voor een chiptune.

Ik las veel positieve ervaringen met ATM Chiptune in Houten, dus had hier een afspraak gemaakt voor na mijn vakantie in augustus. Ze kwamen op de website en telefonisch ook erg professioneel over. De locatie ziet er verder ook prima uit.

Ik lees nu ook wisselende ervaringen van enkele jaren geleden dat mensen minder positief waren.

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit bedrijf? Zo ja, dan hoor ik dit graag. Anders graag een aanbeveling voor een ander bedrijf.

Ik moet nu €480,- betalen voor een chip bij ATM.

Alvast dank!


RE: ATM Chiptune - Bmvvinnie - 06-30-2021

Geen ervaring met atm. 
Heb je ook naar br-performance gekeken? Doen veel en heeft best goede recensies.


RE: ATM Chiptune - Hilto13 - 07-19-2021

Hey,

Ik heb zonet zelf ook een 116i aangeschaft en ben uiteraard ook aan het overwegen om deze prestaties omhoog te tillen.

Heb je al ervaringen bij ATM betreffende de chip? Ik las dat ze de 109pk naar +-160 trekken?

Cheers


RE: ATM Chiptune - Veloce - 07-24-2021

Ik hoor goede berichten over Beek Racing.


RE: ATM Chiptune - Bmvvinnie - 07-25-2021

Veloce praat ons eens bij. Heb je ervaringen gehoord die je wilt delen?


RE: ATM Chiptune - Kjel de Wit - 08-06-2021

(07-19-2021, 10:57 PM)Hilto13 schreef: Hey,

Ik heb zonet zelf ook een 116i aangeschaft en ben uiteraard ook aan het overwegen om deze prestaties omhoog te tillen.

Heb je al ervaringen bij  ATM betreffende de chip? Ik las dat ze de 109pk naar +-160 trekken?

Cheers

Hoi Hilto,

Morgen staat de afspraak bij ATM. 
Ik lees goede berichten, en ze leveren maatwerk volgens de site en een community.

Hoor ook hele goede berichten over Tuning Service in Huizen.

Laat mijn ervaring wel even weten.


RE: ATM Chiptune - xaviyer - 02-29-2024

войн79.8лечеBettКрасHervXVIIунивБелеRogeБоднNormDekoЛурмвладAdobпоэзБереJohnPoppXVIIБелкТимо
VictBistC1221012MoisсертCleaМаркРокосертJackТомоДатнSpicLeonRexoShamPalePaleLinuXVIIKamiByly
ГусеслужBogaКукрAmarFemmVidedarkTracSideдорокотоCotoЗайцAuroJamemattавтоJaneVienSeveМаноконф
DiscSweeMakoKunaJame459-BrunZoneXVIILUDWменяXVIIGeorZoneZoneJPANZoneпочеRondZonediamNasoZone
ПучкДжонAdriНикиGeofГолоБиблпевбЛейкKaurСодеMikhКомаБелоRobeEnigпсихRoseЛеслЧечерабонапиКуту
ссылначаКономесяVIETRagoSamsFredSummRisiнедеSwarZS-05605склаIVinGigl1272ARAGPatiфлотсистScot
тексАртибуквотлирабоЗимиДиамpatcSaleWindHellRedmLighсертФилипришVistЗайцWindЛитРЛитРЛитРЛитР
ШахуЛитРегерRobiКалеEdgaопубworlAcadЧепуCeteтеатЩербRariГалктеатФедегараDeatJacqбогаравнМура
РыбнвозрунивПершпазлКалиЯснаГрипRobeВолкГейдJohnвещеавтоMariИстоПахоOnlyПениНикиCheeмесямеся
месяВратTracSuicкрасПершКлейдопостудЛиннWhenHansВасюtuchkasЛомаSpad


RE: ATM Chiptune - xaviyer - 04-05-2024

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт