10-15-2018, 10:06 PM
De eerste 250km's zijn vandaag afgelegd met de BMW.
En dat is niet tegen gevallen. Wat een rust, en comfort. Ik ben blij verrast. Hele weg terug (200km) in ECO PRO stand gereden. Maximaal 120 / 100 op de snelweg. En dan wordt je verrast met een erg netjes verbruik volgens de BC. De reiscomputer stond op 5,7 liter /100 km De boordcomputer op 5,9. Afgelegde afstand en resterende afstand stonden bij elkaar opgeteld vanavond op 917 km. Bijna te mooi om waar te wezen.
Morgen twee ritten, eentje buiten de spits op 100 km weg tussen Den Haag en Amsterdam, en in de avond file verkeer vermoed ik. Woensdag zelfde verhaal, maar dan omgekeerd. Toch vermoed ik dat ie het in eco-pro niet slecht zal doen....
De auto is netjes afgeleverd door Keram in Maastricht. De eerste indruk is erg positief. En ben blij dat ik de overstap heb gemaakt naar een moderne auto...komend vanuit de Volvo S60 T5 op LPG. Qua gebruikskosten (belasting & brandstof) zal het elkaar niet veel ontlopen. Qua geluidscomfort was de opmerking van mijn echtgenote dat ze minder vermoeid na twee uur rijden uitstapte i.v.m. de ook voortreffelijk rijdende S60. Dat zal waarschijnlijk met geluid & het vermogen van de S60 te maken hebben.
En dat is niet tegen gevallen. Wat een rust, en comfort. Ik ben blij verrast. Hele weg terug (200km) in ECO PRO stand gereden. Maximaal 120 / 100 op de snelweg. En dan wordt je verrast met een erg netjes verbruik volgens de BC. De reiscomputer stond op 5,7 liter /100 km De boordcomputer op 5,9. Afgelegde afstand en resterende afstand stonden bij elkaar opgeteld vanavond op 917 km. Bijna te mooi om waar te wezen.
Morgen twee ritten, eentje buiten de spits op 100 km weg tussen Den Haag en Amsterdam, en in de avond file verkeer vermoed ik. Woensdag zelfde verhaal, maar dan omgekeerd. Toch vermoed ik dat ie het in eco-pro niet slecht zal doen....
De auto is netjes afgeleverd door Keram in Maastricht. De eerste indruk is erg positief. En ben blij dat ik de overstap heb gemaakt naar een moderne auto...komend vanuit de Volvo S60 T5 op LPG. Qua gebruikskosten (belasting & brandstof) zal het elkaar niet veel ontlopen. Qua geluidscomfort was de opmerking van mijn echtgenote dat ze minder vermoeid na twee uur rijden uitstapte i.v.m. de ook voortreffelijk rijdende S60. Dat zal waarschijnlijk met geluid & het vermogen van de S60 te maken hebben.