10-20-2017, 01:22 PM
Ik zou dan inderdaad ook voor de performance diffuser gaan. Zeggen ze bij Crooke Tuning ook wat over de winst in vermogen? Met een compleet uitlaat systeem en fatsoenlijke remap zou je richting de 240pk kunnen gaan
10-20-2017, 01:22 PM
Ik zou dan inderdaad ook voor de performance diffuser gaan. Zeggen ze bij Crooke Tuning ook wat over de winst in vermogen? Met een compleet uitlaat systeem en fatsoenlijke remap zou je richting de 240pk kunnen gaan
10-20-2017, 01:26 PM
Het gaat niet om een compleet systeem, enkel de einddemper. Hoeft van mij ook niet. Vindt het erg veel geld voor kleine 20pk meer.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Daar heb je inderdaad gelijk in! Heb je al een afspraak? Ik vind twee uitlaten heel mooi staan, maar het moet niet te overdreven worden.. welke diameter plaatsen ze, Heb je daar nog keuze in?
10-21-2017, 04:04 PM
Voor alleen de einddemper zou ik ook eens informeren bij PM Performance. Ik dacht dat die +-300 euro rekenen voor een dubbele uitlaat op maat voor de F20.
Maar indd een hele mooie upgrade, ziet er een stuk dikker uit
10-21-2017, 04:20 PM
Ik heb de afspraak staan voor maandag 30 oktober en als het goed is krijg ik in de loop van de komende week de zwart gespoten Performance look diffuser binnen. Ik heb ter plekke keus uit diverse sierstukken.
Ik weet dat het aardig wat geld is, en dat er bedrijven zijn die het goedkoper aanbieden, ken echter diverse mensen die niet tevreden zijn over al die uitlaarbouwer die het voor een paar 100 euro doen. Ik betaal er liever wat meer voor bij een zaak waarvan ik weet dat ze absolute kwaliteit leveren. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
10-21-2017, 04:33 PM
Ieder zijn ding, we zien het resultaat volgende week iig een hele mooie upgrade icm de performance diffuser. Heel gaaf !
10-29-2017, 11:09 AM
Helaas is het koelvloeistof reservoir inmiddels toch weer aardig leeg aan het raken. Het moet dus toch echt ergens lekken of verbruikt worden...
Ik merk overigens soms ook na koude start, dat de auto even inhoud kort na het wegrijden. Is vaak maar 1x, daarna is het weg. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Dat klinkt niet best, ik heb deze klachten bij een 1serie ook niet eerder gehoord. Ga je zelf op onderzoek uit?
En hoe is het afgelopen met de uitlaat? Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
BMW F20 125i B48
BIMMERCODEREN.NL | BMW FSC | BMW TUNING
10-30-2017, 10:34 AM
Ik ga van de week op mijn werk een keer het koelsysteem afpersen. Hopelijk is het simpelweg een leklage. Tot op heden is er niets dat duid op een lekke koppaking (geen rook, geen witte drap).
De uitlaat gaat vandaag gebeuren. Sent from my SM-G935F using Tapatalk
10-30-2017, 03:39 PM
(10-29-2017, 11:09 AM)Quinton995 schreef: Helaas is het koelvloeistof reservoir inmiddels toch weer aardig leeg aan het raken. Het moet dus toch echt ergens lekken of verbruikt worden... Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn F20 116i. Nadat ik hem had laten tunen reed ik de snelweg op met het gaspedaal stevig ingedrukt (maar niet volgas), vervolgens ging de kerstverlichting branden met de waarschuwing 'drivetrain malfunction'. De onafhankelijke garage kon er niet veel mee dus uiteindelijk naar Ekris gereden, €400 lichter kon ik weer op pad. Watermondje van de cilinderkop was het verhaal. Vervolgens een paar weken niks (tuning ongedaan laten maken) en toen ineens het koelvloeistof lampje, litertje erbij en weer rijden. Vanaf dat moment moest ik er iedere 1000km een liter bij gooien. Uiteindelijk heb ik de auto verkocht. |