06-13-2018, 06:59 PM
hallo,
in 1 van mijn vorige topics was de turbo vervangen omdat tie fluite, dat gefluit is teruggekomen en dat bleek de pakking te zijn van tussen de turbo en het uitlaat spruitstuk. de pakking is 3 x vervangen ( ook 1 sterkere pakking) maar hij blijft toch fluiten na een stevig ritje. conclusie waarschijnlijk is het uitlaatspruitstuk scheef getrokken door de warmte. mijn vraag is hoe kan dat? auto is een bmw f20 118d uit 2014 die gechipt is bij BR-performance 193 pk en 413 nm koppel. zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
in 1 van mijn vorige topics was de turbo vervangen omdat tie fluite, dat gefluit is teruggekomen en dat bleek de pakking te zijn van tussen de turbo en het uitlaat spruitstuk. de pakking is 3 x vervangen ( ook 1 sterkere pakking) maar hij blijft toch fluiten na een stevig ritje. conclusie waarschijnlijk is het uitlaatspruitstuk scheef getrokken door de warmte. mijn vraag is hoe kan dat? auto is een bmw f20 118d uit 2014 die gechipt is bij BR-performance 193 pk en 413 nm koppel. zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?