12-26-2019, 03:43 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-26-2019, 03:44 PM door BMW118iED.)
Zoals in het topic over de M3 veerpootlager bus geschreven die zitten er inmiddels op.
Ik heb er zojuist even mee gereden. De auto gaat vlot door een bocht en lijkt er in ieder geval niet slapper op geworden te zijn. Montage was +/- 30 minuten werk. Ik heb vanochtend de M8 boutjes nog even op moment netjes vastgezet, ik hoor geen rammels. Geen bijgeluiden. Het past allemaal prima.
De bussen waren 100 EUR per 2 stuks inclusief de papieren pakking er onder. Wel moest ik 10 nieuwe originele M8 bouten bestellen, omdat de oude iets te kort waren. Voor het mooie zal ik de M3 rubber hoezen bestellen zodat het er helemaal origineel uitziet.
Stap 2 wordt sparen voor de M3 veerpootlagers en de brace van aluminium. Leuke upgrade voor later dit jaar.
In Januari eerst de achterste stabilisatorstang monteren.Qua wegligging heb ik niet het gevoel dat er nog veel auto's in standaard trim zijn die leuker rijden. 136 PK is niet veel. Maar qua onderstel is het best wel een leuke gooi & smijt auto geworden. Rechtuit kan elke auto wel lekker doorrijden, maar zodra er een bocht aan komt hebben veel auto's het toch lastig de BMW bij te houden.
Ik heb er zojuist even mee gereden. De auto gaat vlot door een bocht en lijkt er in ieder geval niet slapper op geworden te zijn. Montage was +/- 30 minuten werk. Ik heb vanochtend de M8 boutjes nog even op moment netjes vastgezet, ik hoor geen rammels. Geen bijgeluiden. Het past allemaal prima.
De bussen waren 100 EUR per 2 stuks inclusief de papieren pakking er onder. Wel moest ik 10 nieuwe originele M8 bouten bestellen, omdat de oude iets te kort waren. Voor het mooie zal ik de M3 rubber hoezen bestellen zodat het er helemaal origineel uitziet.
Stap 2 wordt sparen voor de M3 veerpootlagers en de brace van aluminium. Leuke upgrade voor later dit jaar.
In Januari eerst de achterste stabilisatorstang monteren.Qua wegligging heb ik niet het gevoel dat er nog veel auto's in standaard trim zijn die leuker rijden. 136 PK is niet veel. Maar qua onderstel is het best wel een leuke gooi & smijt auto geworden. Rechtuit kan elke auto wel lekker doorrijden, maar zodra er een bocht aan komt hebben veel auto's het toch lastig de BMW bij te houden.