10-18-2021, 03:03 PM
Alles wat Coronisten bedenken (Timmermans, Samson) leidt tot schade voor de autobezitter. Een Coronist is iemand die bij hoog en bij laag vol blijft houden dat er een dodelijk virus is waar iedereen voor geprikt moet worden. Een coronist is iemand die denkt dat de wereld vergaat als we niet ophouden met rijden met auto's met brandstofmotor. Een coronist is iemand die denkt dat groene energie groen is. En een Coronist is ook diezelfde persoon die denkt dat bomen kappen in een ander continent goed is voor het milieu. Want je hebt geen fossiele grondstoffen nodig.
Diezelfde Coronisten hebben ook bedacht dat E10 of E85 een oplossing is. Wel nu, E10 is dramatisch qua voortbrenging, je kunt met de grondstoffen van Ethanol ook andere dingen doen. Vergelijkbaar met het probleem van groene elektriciteit door gekapte bomen te verbranden.
E10 is nog meer walgelijk omdat het ook alles wat met ethanol vrije benzine jaren goed bleef functioneren in sneltreinvaart kapot maakt.
Vorige week een taxateur gesproken. Die wist te melden dat ie veel problemen tegen komt dankzij E10. En dat zijn problemen waar ook ik tot op de dag van vandaag last van heb (met mijn andere auto). Een nieuwe brandstofpomp zal de oplossing zijn. Mogelijk aangevuld met het reinigen van de benzine injectoren. Om dat probleem voor te zijn bij de BMW blijf ik stelselmatig Ultimate of Vpower tanken.
En dat het erg is met huidige kwaliteit brandstofkwaliteit. Bij de Volvo dealer staat nu bij de balie aangegeven dat ze vanwege brandstofkwaliteit en gevoelige motoren daarvoor standaard een flesje injectiereiniger in de tank doen bij een onderhoudsbeurt. Vreemd? Nee. Fijn voor de dealer. De dealer die nu weer een beetje extra omzet kan boeken. Maar nodig? Nee. Als die Coronisten ophouden met onzin bedenken wordt het weer leuk voor ons liefhebbers van auto's op de weg.
En dat Nederland het 'goed' doet in de ogen van de Coronisten. Is natuurlijk een drama voor het verkeersbeeld. Kleine 1 liter torretjes met < 100 PK. Het is een verzameling ellende, goed voor 100.000 km. En dan op naar de sloop. De milieu winst? Geen. Alleen maar meer winst voor de rijksten der aarde. Ons leven wordt er alleen maar duurder van. En dat geldt in het bijzonder ook voor E10. Goedkoop = duurkoop.
Diezelfde Coronisten hebben ook bedacht dat E10 of E85 een oplossing is. Wel nu, E10 is dramatisch qua voortbrenging, je kunt met de grondstoffen van Ethanol ook andere dingen doen. Vergelijkbaar met het probleem van groene elektriciteit door gekapte bomen te verbranden.
E10 is nog meer walgelijk omdat het ook alles wat met ethanol vrije benzine jaren goed bleef functioneren in sneltreinvaart kapot maakt.
Vorige week een taxateur gesproken. Die wist te melden dat ie veel problemen tegen komt dankzij E10. En dat zijn problemen waar ook ik tot op de dag van vandaag last van heb (met mijn andere auto). Een nieuwe brandstofpomp zal de oplossing zijn. Mogelijk aangevuld met het reinigen van de benzine injectoren. Om dat probleem voor te zijn bij de BMW blijf ik stelselmatig Ultimate of Vpower tanken.
En dat het erg is met huidige kwaliteit brandstofkwaliteit. Bij de Volvo dealer staat nu bij de balie aangegeven dat ze vanwege brandstofkwaliteit en gevoelige motoren daarvoor standaard een flesje injectiereiniger in de tank doen bij een onderhoudsbeurt. Vreemd? Nee. Fijn voor de dealer. De dealer die nu weer een beetje extra omzet kan boeken. Maar nodig? Nee. Als die Coronisten ophouden met onzin bedenken wordt het weer leuk voor ons liefhebbers van auto's op de weg.
En dat Nederland het 'goed' doet in de ogen van de Coronisten. Is natuurlijk een drama voor het verkeersbeeld. Kleine 1 liter torretjes met < 100 PK. Het is een verzameling ellende, goed voor 100.000 km. En dan op naar de sloop. De milieu winst? Geen. Alleen maar meer winst voor de rijksten der aarde. Ons leven wordt er alleen maar duurder van. En dat geldt in het bijzonder ook voor E10. Goedkoop = duurkoop.