07-12-2019, 03:47 PM
Zojuist eens de prijslijst van de nieuwe F40 doorgebladerd.
Lijkt BMW zich toch wel aan z'n belofte gehouden te hebben.
Luxery line, high executive edition, media pack, parking pack, en nog wat kleine toevoetgingen op een 118iA in de kleur Glaciersilber kom je niet veel hoger uit dan een 2018 urban line met dezelfde uitrusting.
Enige wat de nieuwe F40 serie onderscheidt is dat ze automatisch SLI (verkeersborden herkenning) hebben, wat bij een F20 nog optioneel was. Vast nog wel meer verschillen, los van fwd vs rwd. Maar prijstechnisch valt ie me mee t.o.v. de prijzen in Duitsland.
Zou ik mijn F20 omruilen? Denk het niet, zoals wel vaker met uitloop modellen, ze zitten redelijk vol met voorzieningen die ook op het volgende model komen te zitten. Dus denk dat zo'n F20 met de RWD concept heel concurrerend is tov. de nieuwe F40. Ben dan ook benieuwd naar de prijzen van jonge gebruikte exemplaren van de f2x serie. Ik vind dat vooral de benzine variant uit 2018 / 2019 erg stabiel in prijs blijft.
Lijkt BMW zich toch wel aan z'n belofte gehouden te hebben.
Luxery line, high executive edition, media pack, parking pack, en nog wat kleine toevoetgingen op een 118iA in de kleur Glaciersilber kom je niet veel hoger uit dan een 2018 urban line met dezelfde uitrusting.
Enige wat de nieuwe F40 serie onderscheidt is dat ze automatisch SLI (verkeersborden herkenning) hebben, wat bij een F20 nog optioneel was. Vast nog wel meer verschillen, los van fwd vs rwd. Maar prijstechnisch valt ie me mee t.o.v. de prijzen in Duitsland.
Zou ik mijn F20 omruilen? Denk het niet, zoals wel vaker met uitloop modellen, ze zitten redelijk vol met voorzieningen die ook op het volgende model komen te zitten. Dus denk dat zo'n F20 met de RWD concept heel concurrerend is tov. de nieuwe F40. Ben dan ook benieuwd naar de prijzen van jonge gebruikte exemplaren van de f2x serie. Ik vind dat vooral de benzine variant uit 2018 / 2019 erg stabiel in prijs blijft.