Nee, geen foto's gemaakt. Montage is dermate eenvoudig dat dit eigenlijk niet nodig is. Op youtube zijn voldoende filmpjes te vinden hoe dit uitgevoerd moet worden.
Voor het loshalen van de originele bouten, heb je een Torx nodig of anders een imbus 4mm. Weinig ruimte voor de onderste, maar dat lukt net. Vastmaken kan met een 5mm imbus, met voorkeur met een ronde kop. Gaat het net wat makkelijker.
Gelukkig heeft Sidewinder1970 heeft wel een paar foto's gemaakt, dus daar maak ik even handig gebruik van. Zie onderstaande:
Voor: met de originele OEM diverter valve:
Tijdens: Losmaken van de OEM onderdelen is vrij eenvoudig. Bij mij zat dit al vrij los en anders voorzichtig met een platte schroevendraaier loshalen.
Filmpje om te zien hoe de diverter valve omgebouwd wordt : GFB DV+ T9351 Assembly
Na plaatsen van de DV+ diverter valve:
Voor het loshalen van de originele bouten, heb je een Torx nodig of anders een imbus 4mm. Weinig ruimte voor de onderste, maar dat lukt net. Vastmaken kan met een 5mm imbus, met voorkeur met een ronde kop. Gaat het net wat makkelijker.
Gelukkig heeft Sidewinder1970 heeft wel een paar foto's gemaakt, dus daar maak ik even handig gebruik van. Zie onderstaande:
Voor: met de originele OEM diverter valve:
Tijdens: Losmaken van de OEM onderdelen is vrij eenvoudig. Bij mij zat dit al vrij los en anders voorzichtig met een platte schroevendraaier loshalen.
Filmpje om te zien hoe de diverter valve omgebouwd wordt : GFB DV+ T9351 Assembly
Na plaatsen van de DV+ diverter valve:
F20 116i 2012 (2017-)
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)