Foto als bijlage van onder de motorkap.
Gewicht van de auto is 40 kg toegenomen op kenteken. Er is gebruik gemaakt van de elektronische verdamper van Prins de EVP500 (groot als een colablikje) die niet meer met vacuüm werkt maar elektronisch de LPG druk kan regelen. Heeft waarschijnlijk ook met het type motor te maken, waarbij valvetronic de "gasklep" functie zorgt i.p.v. de gasklep zelf.
Er wordt nog steeds benzine ingespoten, het is een PRINS VSI 2.0 DI installatie. Het inspuiten van benzine wordt gedaan om de benzine injectoren te koelen / smeren.
Gewicht van de auto is 40 kg toegenomen op kenteken. Er is gebruik gemaakt van de elektronische verdamper van Prins de EVP500 (groot als een colablikje) die niet meer met vacuüm werkt maar elektronisch de LPG druk kan regelen. Heeft waarschijnlijk ook met het type motor te maken, waarbij valvetronic de "gasklep" functie zorgt i.p.v. de gasklep zelf.
Er wordt nog steeds benzine ingespoten, het is een PRINS VSI 2.0 DI installatie. Het inspuiten van benzine wordt gedaan om de benzine injectoren te koelen / smeren.