12-26-2020, 02:54 PM
De installatie die Prins nu monteert is een installatie gebaseerd op de Prins vsi 2.0 installatie. Inmiddels prins VSI 3.0 DI. In mijn 2018 BMW is het nog de Prins VSI 2.0 DI. Start op benzine, schakelt over op gas. Enige voordeel wat je hebt is de MRB korting voor gas auto's wat er voor zorgt dat je 'maar' 25 EUR meer betaalt bij de 1 serie.
ik vind 'maar' nog steeds te veel, zeker de hoeveelheid ultrafijnstof + fijnstof reductie in ogenschouw nemend.
Ik sluit niet uit dat bij pure WLTP auto's met inbouw op een nieuwe auto een juridische strijd gevoerd kan worden om BPM terug te vorderen / niet af te dragen. Eenmaal op kenteken gezet wordt BPM terugvorderen een lastige.
Misschien dat import auto's met inbouw voordat de auto naar de RDW keuring gaat een roete om tot korting te komen (want minder CO2).
Ik ben heel stiekem aan het kijken naar op termijn de 1 serie om te wisselen voor een 2019 of 2020 5 serie en die ook om te laten bouwen op LPG. Maar dan wel een import exemplaar uit Duitsland.
ik vind 'maar' nog steeds te veel, zeker de hoeveelheid ultrafijnstof + fijnstof reductie in ogenschouw nemend.
Ik sluit niet uit dat bij pure WLTP auto's met inbouw op een nieuwe auto een juridische strijd gevoerd kan worden om BPM terug te vorderen / niet af te dragen. Eenmaal op kenteken gezet wordt BPM terugvorderen een lastige.
Misschien dat import auto's met inbouw voordat de auto naar de RDW keuring gaat een roete om tot korting te komen (want minder CO2).
Ik ben heel stiekem aan het kijken naar op termijn de 1 serie om te wisselen voor een 2019 of 2020 5 serie en die ook om te laten bouwen op LPG. Maar dan wel een import exemplaar uit Duitsland.