Auto heeft 37k op de teller staan. Er zijn geen emissie testen of iets dergelijks uitgevoerd tijdens het chippen maar ik denk niet dat hij dusdanig vervuild is. Qua brandstof tankte ik altijd al E5 en sinds die invoering van e10 is er geen druppel e10 ingegaan, Altijd 98 (e5)
Wat betreft olie/filters etc wissel ik elk jaar ipv die intervallen aanhouden, just in case en ik rij jaarlijks ongeveer 15/20k
Grotere intercooler zou wellicht een optie kunnen zijn voor in de toekomst maar ik ga het eerst even aanzien hoe de auto zich houdt, het is niet dat ik nu in ene volop constant ga trappen ofzo maar gewoon soms even dat extraatje is wel lekker.
Had een inlegfilter besteld van K&n en zojuist geplaatst maar die papieren was eigenlijk nog zo goed als schoon
Wat betreft het rijden was de verdeling van kracht vrijwel gelijk verdeeld (stock). Het voelde meer als een N/A wagen dan een wagen met turbo. Nu merk ik overduidelijk de pieken en dalen van de wagen en dergelijke response is gewoon veel feller, wat ook wel beetje terug te zien is in de grafiek (stock).
Wat betreft olie/filters etc wissel ik elk jaar ipv die intervallen aanhouden, just in case en ik rij jaarlijks ongeveer 15/20k
Grotere intercooler zou wellicht een optie kunnen zijn voor in de toekomst maar ik ga het eerst even aanzien hoe de auto zich houdt, het is niet dat ik nu in ene volop constant ga trappen ofzo maar gewoon soms even dat extraatje is wel lekker.
Had een inlegfilter besteld van K&n en zojuist geplaatst maar die papieren was eigenlijk nog zo goed als schoon
Wat betreft het rijden was de verdeling van kracht vrijwel gelijk verdeeld (stock). Het voelde meer als een N/A wagen dan een wagen met turbo. Nu merk ik overduidelijk de pieken en dalen van de wagen en dergelijke response is gewoon veel feller, wat ook wel beetje terug te zien is in de grafiek (stock).