02-16-2022, 08:49 PM
Dank je wel voor de snelle reactie! Ik heb nu 3 exemplaren van de f21 in M uitvoering gezien met N13 motorisatie. Allemaal handbak. Wat de stuurbekrachtiging betreft zal het wel goedkomen maar adaptive demping of de high executive, laat staan een hifi installatie; dat vinden in één gebruikte binnen een redelijk budget is best wel geduld hebben. Ik heb in een 118i gereden. Stuurde en reageerde verrassend soepel op het gas, had een bescheiden fluittoon en een Injen intake die een chip zou hebben gehad. De uitdraai van de BMW dealer liet zien dat de auto in 2012 het licht zag in Regensburg maar in 2014 pas voor het eerst bij Renova een kenteken kreeg. Een telefoontje naar Goes bevestigde dat verhaal maar de handelaar wilde geen water bij de wijn omdat hij adverteerde met een bj 2014. De lak liet ook gedeelten overgespoten zien. Omdat ik een kloppende onderhoudshistorie verlang zodat verkoop ook geen vraagtekens oproept liet ik deze aan mij voorbij gaan.
De estorilblauwe die ik ook opzocht in brabant had een apk-keuringsformulier en een verzekeringsbewijs van de vorige eigenaar. Die gebeld en hij vertelde dat de kmstand klopte en dat alle niet-BMW-dealer facturen bij de papieren waren achtergebleven. Heeee! Raar, waar waren die dan? Handelaar gevraagd, kwam met een vaag verhaal dat op basis van privacy bedragen en garagenaam afgeschermd moesten worden en maar één factuur sinds 2018. En doorrr!
Momenteel kijk ik toch weer over de grens omdat de prijzen van M-exemplaren met < 100.000km minstens 2500 euro lager liggen dan hier. Ik doe ook water bij de wijn want wit en zwart doen nu ook mee in de keuzes die er zijn.
Wist je dat een 5 deurs duurder is bij de dealer dan een drie deurs? Bof ik toch…
De estorilblauwe die ik ook opzocht in brabant had een apk-keuringsformulier en een verzekeringsbewijs van de vorige eigenaar. Die gebeld en hij vertelde dat de kmstand klopte en dat alle niet-BMW-dealer facturen bij de papieren waren achtergebleven. Heeee! Raar, waar waren die dan? Handelaar gevraagd, kwam met een vaag verhaal dat op basis van privacy bedragen en garagenaam afgeschermd moesten worden en maar één factuur sinds 2018. En doorrr!
Momenteel kijk ik toch weer over de grens omdat de prijzen van M-exemplaren met < 100.000km minstens 2500 euro lager liggen dan hier. Ik doe ook water bij de wijn want wit en zwart doen nu ook mee in de keuzes die er zijn.
Wist je dat een 5 deurs duurder is bij de dealer dan een drie deurs? Bof ik toch…